środa, 11 maja 2016

Wyzwanie Komiks - JOKER

Ku uciesze mojego chłopaka, jestem jedną z tych dziewczyn, które zamiast komedii romantycznej wybierają raczej sci-fi, akcję i fantasy. Uwielbiam trochę nieprawdopodobne scenariusze, superbohaterów, zagadki, zawiłą fabułę.

Gdy zobaczyłam jakie wyzwanie szykuje się na Art-Piaskownicy, w sumie długo się nie zastanawiałam. Po prostu usiadłam do stołu i wykonałam pierwszy pomysł jaki przyszedł mi do głowy.



Nie mogłam wyjść z podziwu jak Heath Ledger prze-dobrze zagrał Jokera w Mrocznym Rycerzu, więc to niech będzie mój mały hołd dla aktora :)

Tak więc, oficjalnie, zgłaszam swoją pracę do wyzwania, pierwszego w moim życiu :)
Tematem,jak widać, jest KOMIKS, więc słynne zapytanie miało okazję się pojawić.
Naszyjnik wykonany z modeliny Fimo, ma ok 5 cm wysokości. łańcuszek to długość ok 55 cm.



Całość to taka mała płaskorzeźba, wykonana na mojej ukochanej bazie w cudownym kolorze. (btw, czemu właściwie tak rzadko z niego korzystam?)


Tutaj banerek wyzwania, jeśli ktoś ma ochotę i pomysł to zachęcam do wspólnej zabawy :)








4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa praca. Dzięki za zgłoszenie jej do wyzwania Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, ale śmiechowy wisiorek, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń