sobota, 28 listopada 2015

Wszyscy lubimy ładne przesyłki :)

W końcu zdałam sobie z tego sprawę. Dokładnie pamiętam ten moment. Dostałam przesyłkę - wygraną w jakimś losowaniu. Tzn nie jakimś. Chodziło o papierosy Vogue. Wiem, że nie ładnie bo śmierdzi itd. Zresztą sama nie palę, ale zrobiłam coś miłego dla bliskich mi palaczy :) Nie o to zresztą chodzi. Chodzi o to, że przesyłka była przepięknie zapakowana. I wtedy to zrozumiałam.




Biżuterię sprzedaję od lat, ale dopiero w szóstym roku mojej działalności zrozumiałam, jak ważne jest piękne opakowanie. Zwykle stawiałam na bezpieczeństwo przesyłki, ale wiecie, styropian i zwoje folii bąbelkowej są jednak mało atrakcyjne, Znalazłam sposób na to, żeby było ładnie i bezpiecznie.


A tak właściwie stało się to moją obsesją. Praktycznie każdego dnia znajduję chwilkę, żeby poszukać nowych sposobów, torebek, sznureczków, serwetek. Znalazłam sposób, który strasznie mnie satysfakcjonuje i sądząc po komentarzach - Was też :)


Jeśli zamawiacie biżuterię na prezent - ozdobne pakowanie macie w cenie. :)
W okresie świątecznym dodatkowo oklejam przesyłki świątecznymi taśmami, ale chyba będę kontynuować także po świętach.

Przy okazji zapraszam na Instagram!

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz