środa, 17 września 2014

Łebski Festiwal i Jarmark Dominika

Cześć i czołem :)

Dawno dawno temu, bo 2 sierpnia mieliśmy możliwość wystawienia się podczas Łebskiego Festiwalu w Łebie oczywiście :) To był szalony wieczór, pełen emocji, masy uśmiechów i zadowolonych klientów. Dziekuję serdecznie wszystkim, kórzy do nas zajrzeli, a Pisarskim Potyczkom serdecznie dziękuję za kilka zdjęć naszego stoiska :)

A teraz do rzeczy, tak to wyglądało :)






Ostatnie zdjęcie to stoisko koleżanek obok :) fantastyczne kompozycje z kamieni naturalnych :)

Łebski Festiwal to był jeden fantastyczny wieczór, ale to, co faktycznie było wyzwaniem to Jarmark Św. Dominika, który co roku trwa 3 tygodnie na ulicach Starego Miasta w Gdańsku.
Moje stoisko znajodowało się na ul. Grobla I, zaraz przy Szerokiej. Otoczona byłam sympatycznymi wystawcami, a całe dnie wypełnione uśmiechami drogich klientów. We znaki dało nam się kilka ulew i burz, wichur i takich tam, ale takie właśnie są uroki stoisk i straganów na dworzu.
Chciałabym serdecznie podziękować tym setkom osób, które choćby zajrzały na nasze stoisko i uśmiechneły na widok naszych słodkości. :) To właśnie dla tych uroczych uśmiechów tych młodszych i tych starszych - warto to robić.
Nasze stoisko - rozkładane codziennie na nowo - z każdym dniem ewoulowało, ale zazwyczaj wyglądało mw tak:



Tutaj z mojej perspektywy słodkie wisiorki:

A tak sobie dogadzałam Jarmarkowym jedzonkiem, niestety pokus było miliard wokoło... no i te zniżki dla wystawców wcale nie pomagały :)






To było szalone lato, które dało nam się we znaki. Do teraz jeszcze nie wykończyłam wyprzedaży, które planowałam zrobić, ale chyba w końcu ( dobrze, że zajeło mi to tylko miesiąc ;)) się zregenerowałam, więc zasypię dla Was DaWandę fajnymi promocjami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz