środa, 16 lipca 2014

Naszyjniki ciasteczkowe :)

Mungo Fair niesamowicie się udały, było wesoło, kreatywnie, mimo, że leszcz lał caaaaaałą sobotę wyszłam stamtąd z miliardem nowych pomysłów, z których część zrealizuję z mamą a z części zadowolone będą znajome sutaszystki, które poznałam w niedzielę :)

Fajnie było oglądać Wasze uśmiechy i dziewczynki, które przebierały nogami nie mogąc się zdecydować, to jest najlepsze w tej twórczej pracy.

Tam zaprezentowałam po raz pierwszy nowość w mojej ofercie. Ogromne naszyjniki z ciachami, które mają około 4-5 cm. Ja swój noszę już ze dwa tygodnie do wszystkiego i jestem w nim absolutnie zakochana. Pokażę go przy okazji, a dziś miętowa wersja. Nie będę Was męczyć wszystkimi, bo mam ich ze 30 różnych kombinacji, ale pokażę moje ulubione lub te które przyciągały najbardziej Waszą uwagę :)







1 komentarz: