niedziela, 29 czerwca 2014

Summer Mungo Fair

Moi drodzy, jak, że to już oficjalne, ogłaszam wszem i wobec, że mam dobrą wiadomość, dla osób, które w pierwszej połowie lipca będą w Sopocie :) A mianowicie ma tam miejsce fantastyczne wydarzenie :

Mungo Fair to bardzo wyjątkowe targi, w których miałam już okazję uczestniczyć zimą. Nie dość, że dobór rękodzielników był fantastyczny, poznałam miliard ciekawych ludzi, to jeszcze oprawa, o którą zadbał Marcin, była niesamowita. Muzyka, oświetlenie, jedzenie. Coś czuję, że tym razem będzie podobnie, jak nie lepiej :)

Chciałam Was tam serdecznie zaprosić, jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć moje biżutki na żywo lub zamienić ze mną kilka słów. :)

Traficie na pewno, bo to przy samym molo, więcej informacji na FACEBOOKU :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz