poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Ulubione wisiorki

Wiecie co? Idę na rekord, nigdy w całej historii bloga nie dodawałam postów codziennie, ale teraz sie spięłam i chyba naprawdę mi się uda. Mam sporo pomysłów na kolejne posty i nowe serie, których jeszcze nawet nie zaczęłam tu umieszczać. Taka mała zapowiedź kolejnych nowości na blogu.

A tymczaseeeem, moje ulubione wisiorki!


Muszę przyznać, że ten wzór mnie trochę rozczula. Wspomnienie dziecięcych lat w połączeniu z ukochanymi muffinkami. Cudo :))













3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać tych postów <3
    Ta babeczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczka i ciasteczko..świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczko podoba mi się najbardziej ^^
    Powodzenia w dodawaniu postów ;) Z niecierpliwością będę wyczekiwała nowych serii.

    OdpowiedzUsuń