czwartek, 3 kwietnia 2014

Ula P.

Jest w blogosferze kilka takich osób, które inspirują nas najmocniej. Lubię czytać Kominka, Alinę, Segrittę, ale to właśnie Ula z bloga Sen Mai i UP Kreatywny marketing zmusiła mnie do działania. Nie dosłownie, nie dostałam kijem po głowie, ale jej porady po prostu każą Ci się zmienić. Na lepsze. Ula dotyka tematu, który jest mi najbliższy - pokazywanie swojego rękodzieła w internecie oraz jego sprzedaż. Zwraca uwagę na kilka ważnych kwestii, emanuje entuzjazmem, ktory czuc nawet przez monitor.

Ula prowadzi dwa blogi, jeden jest kreatywny, lifestylowy. Opowiada o swoim życiu we Francji, pokazuje nam swoje zdolności diy i dzieli się z nami innymi pięknymi rzeczami.





Drugi blog jest typowo poradnikowy. Dla kobiet, które szukaja złotego środka. Takiego jednoznacznego nie ma, ale stosując się do jej porad, możesz wzbogadzić swoje miejsce w sieci.



Idąc za przykładem Uli trochę uprościłam mój szablon, stworzyłam zakładkę 'Pierwszy raz?' specjalnie dla nowych czytelników, a oprócz pokazywania jedynie swojej biżuterii wprowadzę też kilka innych ciekawych tematów blogowych. Będę też pisać do Was najczęściej jak się tylko da. Obiecuję :)

Zdecydowaniem polecam Wam także Newsletter Uli. Jeden mail w każdy czwartek. Żadnego spamu, tylko dobra porada do zastosowania. Zdecydowanie Wam go polecam, choć korzystać zaczęłam dopiero od niedawna.
 
Mam nadzieję, że i wy, koleżanki (no i koledzy) blogerki znajdziecie coś dla siebie w tych dwóch blogach. Warto zastanowić się nad swoim miejscem w sieci i spojrzeć nieco bardziej krytycznym okiem. Jeśli sami tego nie umiecie - Ula wam pomoże. Taką usługę możecie u niej zakupić. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz