piątek, 7 marca 2014

Floral story - A

Dziś przedstawiam Wam coś, co od pewnego czasu dojrzewało w mojej głowie. Tak miej więcej od początku grudnia, gdy kupiłam mnóstwo elementów, a jeszcze nie do końca wiedziałam co z nimi zrobię. Jak widać, zajęło mi to ze 3 miesiące, ale w tym momencie już nie ma to znaczenia. Bo jest. Moja pierwsza kolekcja biżuterii eleganckiej, w której ja jestem absolutnie zakochana. Oczywiście nadal lubię robić dla Was babeczki i owieczki, ale to jest taki trochę wyższy level. :) A zresztą, co ja tam będę gadać, sami zobaczcie :)






Chciałabym znaleźć dla nich jakieś odpowiednie nazwy, bo to będą modele unikalne, tworzone w pojedynczych egzemplarzach lub na zamówienie. Na razie wena mnie jeszcze nie naszła na to, więc na razie użyję liter alfabetu. Model A.

A może Wy macie jakąś magiczną nazwę dla tych kolczyków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz