środa, 20 listopada 2013

Merry Xmas 2013 cz.1

Ostatnio wchodząc do OBI szukając drzwi dla babci trochę mnie zamurowało. Był początek listopada, a na środku głownej alejki stała pięknie ustrojona choinka. Teoretycznie nie powinno to już nikogo dziwić, bo ten szał zaczyna się w listopadzie juz od ladnych paru lat. Przez to ten okres ciągnie się jak flaki z olejem i jest rozlany na 2 miesiące, ze gdy nareszcie te święta nadejdą mamy ich serdecznie dość. Niby fajnie szuka się tych prezentów dla całej rodziny, planuje menu na Wigilię, stroi mieszkanie, ale jak dla mnie to trochę męczące. Taka moje krótka refleksja. A wraz z tym tm da da dam! kilka świątecznych wzorów! Pytacie o nie już od kilku dni, wiec co mogłam zrobić jak nie ulepić kilka nowości :) Enjoy!





Ostatnie są moje ulubione :)

5 komentarzy:

  1. Świetne :3
    Ale ostatnie najlepsze! :-)
    Ja osobiście też nie przepadam za tymi dwumiesięcznymi przygotowaniami do świąt . To jest bezsensu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ostatnie są najładniejsze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi najbardziej przypadły do gustu pierwsze. Kolczyki wyglądają jakby naprawdę były z piernika, do tego te kokardki, ah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zapraszam do mnie http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/ i do udziału w ankiecie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń