niedziela, 10 lutego 2013

I love you, London :)

Kiedyś, jeszcze w liceum, gdy mówiłam, że będę studiować turystykę, kumpela śmiała się, że po skończeniu będę turystką. Co prawda, do tego nie trzeba kończyć żadnej szkoły, ale poniekąd to dzięki studiowaniu podróżowania tak bardzo zapragnęłam to robić ile się da. Na dodatek znalazłam do tego towarzyszkę, co prawda nie na studiach, ale ona to się chyba z powołaniem minęła wybierając się na filologie polską ;p

Poznałyśmy się właściwie na drugim końcu świata i od tego czasu wymyślamy kolejne miejsca, gdzie by to wyskoczyć chociaż na kilka dni.

Naszym ostatnim celem był Londyn, boooziu, co to jest za miasto :) myślę, że za jakiś czas będę blogować z tego właśnie miejsca. Ale to jeszcze trochę. Tymczasem mam dla was kilka słit fotek :D nacieszcie oczka czymś innym niż modeliną ;p



Widok na Tower Bridge z London Bridgea :D


Jako najwieksza fanka Pottera jaką znam nie mogłam sobie odmówić wycieczki na King's Cross :)


Słit focia w sklepie Disneya :) Przyrzekam, to najpiękniejsze miejsce w jakim byłam :p


Big Ben, of kors


Kocham londyńskie metro!


Starbaksik! A co!


Sa sa sa! M&M's world!


Najdroższa karuzela w moim życiu :D Ale jakie widoki... :)


Piękny Londyn :)



Chińska dzielnica :)


Jeśli ktoś się wybiera - mogę polecić tani hostel w centrum i pare wskazówek udzielić :)

5 komentarzy:

  1. Mnie Londyn kusi... A mieszkam w uk, więc aż wstyd nie zwiedzić...
    Co to za hostel? :D Chętnie sie dowiem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uaaa, to koniecznie, ma niepowtarzalny urok :D
      Hostel nazywa się Hyde Park Hostel przy Inverness Terrace, ceny ok 15 funtów. Tzn my płaciliśmy po 15 guntów za noc, a była nas czwórka i dostalismy jakby pokój dla siebie, więc pewnie to nie była najniższa cena z mozliwych. Standard może nie najwyższy, ale tanio i blisko do 2 stacji metra. Poza tym bardzo klimatyczna okolica i piękny Hyde Park zaraz obok :)

      Usuń
    2. Zaraz zerknę w googlu...
      Chociaż my będziemy się pewnie wybierać z małym dzieckiem, więc chyba będe musiała drożej szukać - pokoju z łóżeczkiem i osobną łazienką :)

      Usuń
    3. No w tym wypadku to fakt :)

      Usuń
  2. Zapraszam Cię serdecznie do udziału w Cyklicznym Wyzwaniu Kwiatowym na moim blogu www.totkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń