środa, 5 września 2012

Ptaszki

Ułaaaaa, nowy post mial pokazać sie kilka dni temu, aleeeeeee... bla bla bla ;p w każdym bądź razie jest dziś. Jak obiecałam na fejsbuku - będzie coś nowego, inspirowanego trochę biżuterią jaką widziałam w amerykańskich sklepach.




Bardzo długie kolczyki to aktualnie mój hit, kocham je całą sobą, a jak do tego dojdzie stare złoto, które nie od razu przypadło mi do gustu, to jestem oczarowana totalnie. Oczywiście nie mogłam nie spróbować, więc to pierwszy z nowych projektów. Te raczej zostaną ze mną, ale możliwe, że zrobię jeszcze coś podobnego dla Was :)

Do kompletu nieco delikatniejsza bransoletka 



I jak? :>



1 komentarz:

  1. Ojaa!
    Cudne :) Te różowe ptaszki-są cud, miód i orzeszki.
    A do tego te stare złoto...ŚWIETNE!
    Pozdrawiam Modeliniec

    OdpowiedzUsuń