wtorek, 3 kwietnia 2012

Bransoletek moc :)

Mam teraz tak mało czasu, że sama nie wiem, kiedy znajduję go na sen :) No, ale to wszystko wiąże się z ostatnio podjętą współpracą z Pieknografią oraz zbliżającymi się wakacjami.

Niesamowicie cieszę się z ostatnich zdarzeń, przygotowuję kilka specjalnych kolekcji dla Pieknografii, które będzie można kupić w przygotowywanym butiku o-line oraz w centrum Zabrza. Widziałam już pierwsze zdjęcia i wiem, że to będzie wyjątkowe miejsce, pełne fantastycznych projektów młodych projektantów ze swoją unikalną atmosferą :) No i warto dodać, że zostało stworzone przez fantastycznych ludzi, dlatego całość jest bardzo zgrana i dopracowana. Jak tylko będę miała okazję to na pewno do Zabrza pojadę, jednak z Gdańska to cały kawał drogi, więc pewnie dopiero po wakacjach.

No tak, wakacje. Najważniejszym wydarzeniem przez które moje zycie zostało wywrócone do góry nogami i musiało nabrać 100 razy szybszego tempa jest mój wyjazd na 3,5 miesiąca do Stanów z programem Camp America. Nie mogę się tego doczekać, ale wiem, ze sklep Kapatori musi cały czas funkcjonować. Na dodatek po raz trzeci już moją biżuterię będzie można kupić na Jarmarku Dominikańskim. Na szczęście mam najwspanialszych rodziców na świecie, którzy mi z tym wszystkim pomogą.

Może to takie małe usprawiedliwienie, żebyście wiedzieli, że nie rozleniwiłam się, a wręcz przeciwnie :) Dziś post także pełen zdjęć - 3 urocze bransoletki :)














2 komentarze: