sobota, 4 lutego 2012

4.02

Uff, powracam. Święta, sesja, ogrom emocji srutu drutu, ale jestem i wiedzcie, ze nie próżnowałam!
Miałam bardzo pracowite ferie i będę Wam teraz pokazywać, co stworzyłam :))

2012-sty zaczął się ogromnym sukcesem - zebrałam ponad 500 zł dla WOŚPu na aukcjach z moimi kolczykami :) - jestem niesamowicie dumna i z siebie i z Waszych dobrych serduszek :)

W mojej przenośnej pracowni praca wre. Uwijam się jak mróweczka, bo te wakacje, czyli okres, gdzie roboty mam najwięcej - spędzam w USA! Jestem niesamowicie szczęśliwa, że się udało i dostałam "placement". Będę pracować na Campie, a potem podróżować :) Spełni się moje największe marzenie :) Mogę już o tym śmiało mówić, bo to już właściwie pewne (wcześniej nie chciałam zapeszyć).

Mam nadzieję, że dla Was też ten rok zapowiada sie taki udany jak dla mnie i zycze Wam tego z całego serca!
Późne życzonka noworoczne- a co ! :)

A teraz do rzeczy - nowości, które już jutro będą dostępne na Allegro i w sklepie www.kapatori.pl :)






1 komentarz: