poniedziałek, 19 września 2011

19.09

Szkoda, że nie mam czasu na regularne wpisy, ale dzięki opcji automatyczny wpis, codziennie dostajecie małą porcję nowości :) Przy tym tworzę portfolio. Pamiętam jak niedawno cieszyłam się z pierwszego obserwatora i 20 lajków na fejsie. To niezwykle miłe, że coraz więcej ludzi śledzi mnie i moją małą pasję. To mi daje mnóstwo motywacji i ochoty do dalszego tworzenia, a kolczyki rozchodzą się po świecie. Pojechały do USA, UK, Holandii, Hiszpanii, Łotwy, Włoch, Czech, Finlandii, Norwegii, Niemczech, na Cypr,Kostarykę, do Australii i Kanady i Dani! Tosz to pół świata! Dopóki tego nie napisałam, nawet nie zdawałam sobie sprawy ilu już najróżniejszym ludziom, różnych narodowości spodobały się moje tworki. Mam nadzieję, że wkrótce opanuję drugie pół świata ;p




2 komentarze:

  1. Wow, podziwiam i gratuluję :) Czyli jednak warto próbować. Sprzedajesz na Ebay może? Ja nad tym myślałam, ale nie jestem pewna, czy ktoś zechciałby kupować moje tworki.
    Bardzo sympatyczne zwierzaczki- cudaczki, moja znajoma zachwyciłaby się zapewne pandą, ona kocha pandy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne:) zapraszam do nmie:)

    OdpowiedzUsuń