poniedziałek, 22 sierpnia 2011

22.08

The end :D Z pełną satysfakcją mogę powiedzieć, że jestem mega zadowolona :)
Pracy był ogrom, ale tyle samo, a nawet więcej było ciepłych słów i zadowolonych klientów :))
Kilka dni regeneracji lub pracy na wolniejszych obrotach i bede jak nowo narodzona. W  ciągu kilku dni dodam zdjęcia kolczyków, które powstawały podczas Jarmarku.
Teraz dodam kilka zdjęć stoiska, jak to wszystko uroczo wyglądało :)





Dziękuję wszystkim, którzy mnie, a właściwie moją mamitę odwiedzili :) Za rok na pewno znowu mnie nie zabraknie :)

6 komentarzy:

  1. Szkoda że mnie nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ogromny talent!
    Strasznie żałuję, że nie mogłam być i kupić czegoś ładnego :( Uwielbiam ręcznie robione kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję bardzo! :) za rok na pewno sie pojawię :) a tak to zawsze zostaje allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak robisz te kolczyki[i nie tylko] z ostatniego zdjęcia ???
    i gdzie kupiłaś podstawkę na to wszystko ???
    napisz na moim blogu i zapraszam

    OdpowiedzUsuń