piątek, 10 czerwca 2011

10.06

Od dziś wprowadzam do swojego życia mnóstwo zmian. Na początek muszę nauczyć się zarządzać czasem, bo przecieka mi on przez palce, mimo, że nie obijam się przez pół dnia. Macie jakieś sposoby organizacji czasu itd? Jeśli tak, będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi.
Ale mam radochę, kilka dni temu, kupujac koperty, rozmawiałam z miłym panem, który organizuje dla mnie pudełeczka! Możliwe, ze takie nawet z moim logiem lub choćby napisem 'kapatori'. Kolczyki będą lepiej zabezpieczone, a całość będzie wygladać uroczo. Chcę, żeby to wszystko było wyjątkowe :)
Poza tym, w ciągu kilku dni rozwiąże sie pewna sprawa i doniosę Wam jakże miłego newsa :)

Na dziś, słodkie babeczki, mają około 1,5 cm wysokości :)





1 komentarz:

  1. Świetne są te kolczyki z modeliny ! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń